Nowa struktura marek od marca 2019

ASH Group ma nową nazwę Aebi Schmidt Group

W ciągu ostatnich lat rozwinęliśmy się w wiodącego dostawcę inteligentnych systemów produktów i usług w zakresie sprzątania i oczyszczania obszarów komunikacyjnych oraz utrzymania terenów zielonych w trudnym terenie. W połączeniu z niezawodnymi usługami jest i pozostaje naszym dążeniem oferowanie optymalnych, opartych na potrzebach i przyszłościowych rozwiązań. Połączenie wieloletniej tradycji i doświadczenia oraz ducha wynalazczości, który zawsze nas napędza, czyni nas dumnymi i wyjątkowymi - ale także nieco skomplikowanymi w odniesieniu do heterogenicznego wyglądu naszych marek.

Grupa jest silniejsza od jednostki

To, co ma zastosowanie ogólnie i już dziś kształtuje nasze myślenie i działania, powinno być w przyszłości jeszcze silniej wyrażone zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie: grupa jest silniejsza od jednostki. I zamiast ukrywać się za bezosobowym skrótem ASH, od teraz będziemy się nazywać tak, jak w zasadzie nazywamy od dawna: Aebi Schmidt - Grupa Aebi Schmidt.

 

Aebi Schmidt Group

 

Nasze duże i silne marki produktowe pozostaną pod parasolem Grupy. Są one i pozostaną integralną częścią oferty naszej Grupy. Będziemy nadal oferować sprawdzone i popularne produkty naszych bardziej lokalnie zakotwiczonych marek, ale zintegrujemy je z jedną z sześciu marek produktowych w zakresie zarządzania marką. Dotyczy to marek Tellefsdal, Broddway, Beilhack, MFH i DMI.

 

Aebi - A brand of Aebi Schmidt MB - A brand of Aebi Schmidt Swenson - A brand of Aebi Schmidt
Schmidt - A brand of Aebi Schmidt Nido - A brand of Aebi Schmidt Meyer - A brand of Aebi Schmidt

 

Gotowi na przyszłość

Logo i związany z nim język wizualny naszych marek stały się w międzyczasie nieco przestarzałe. Wraz z nowym wyglądem, logotypy zostają odmłodzone, tj. mają bardziej nowoczesny, przyszłościowy wygląd, który sprawia, że bezbłędnie rozpoznawalny jest fakt, że poszczególne marki produktów należą do siebie nawzajem i do grupy. Nowe, wspólne i jednoczące logo naszej grupy oznacza ruch, równowagę i dalsze wartości, które będą odczuwalne w przyszłości w komunikacji, jak również w zastosowaniach i usługach.

 

Co zmienia się dla klientów i partnerów handlowych?

Nic nie zmieni się w stosunku do naszych wartości i obietnicy wyników. Struktura organizacyjna, a co za tym idzie również Państwa osoby kontaktowe pozostaną bez zmian. Długoterminowe myślenie i odpowiedzialne działanie, ekologiczny i zrównoważony rozwój społeczny w całym łańcuchu wartości, kompleksowa odpowiedzialność za produkt i wyraźne zaangażowanie w ochronę zasobów są i pozostają zakotwiczone w naszej strategii. Dzięki nowej strukturze i językowi wizualnemu naszych marek, chcemy wspierać to wszystko jeszcze lepiej w przyszłości.